قالب های بلاگ اسکای

زیر نظر تیم سایبری تومور

قالب های بلاگ اسکای

زیر نظر تیم سایبری تومور

انگشتر امام حسین(ع)

شیخ صدوق از محمد بن مسلم روایت کرده است که او گفت: از امام صادق(ع) سوال کردم از انگشترحسین بن علی(ع) که به دست چه کسی افتاد؟ و به آنحضرت عرض کردم که: من شنیدم که آن انگشتر مانند چیزهای دیگر غارت شد.

امام صادق(ع) فرمود:«چنین نیست که گفته اند؛ بلکه حسین بن علی(ع) به فرزندش علی بن الحسین(ع) وصیت کرد و انگشترخود را در انگشت او نمود، و امر خود را به او واگذار کرد همانگونه که پیامبر(ص) با امیرالمومنین(ع) چنین کرد، و امام علی(ع) با حسن(ع) و امام حسن(ع) با حسین(ع) انجام داد. سپس آن انگشتر به پدرم بعد از پدرش رسید، و از پدرم به من منتقل گردید. و آن اکنون نزد من است ومن آن را هر جمعه به دست می کنم و با آن نماز می خوانم.
محمد بن مسلم گوید:م ن روز جمعه بر آن حضرت وارد شدم و آن حضرت مشغول نمازبود، هنگامی که از نماز فارغ شد دست خود را به سویم کشید ومن در انگشت آن حضرت انگشتری دیدم که نقش آن «لا اله الا الله عُدَّهٌ للقاء الله» بود،پ س فرمود: این انگشترجدّم ابوعبدالله حسین بن علی(ع)است».



نظرات 1 + ارسال نظر
mina nooraei سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 18:16

سلام واقعاعالیه وبلاگت فقط اگه گسترده ترش کنی و به سایت تبدیلش کنی عالی میشه من هرروز به وبلاگت سرمیزنم واقعامطالب زود آبدیت میشه
ممنون وخسته نباشی

حتما حالا با یکی از بچه ها تو فکر سایت هستیمممنونم که به وب خودتون سر میزنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد